Femte dagen

Har varit två relativt lugna dagar. Provjobbet var ingenting att satsa på, istället ska jag hoppa in på Granen i helgen och redan nu känns det som ett mycket bättre alternativ så jag ser mycket fram emot det. Vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter kommer innebära ännu men det löser sig på plats.

Det enda vettiga jag har gjort idag är att möta upp min man efter att han klippt sig och så gick vi till Broken och åt. Tror nog ingenting kan bli mer Åre än så, med en scooter hängandes i taket och fantastiskt god mat.

Imorgon ska jag gå ner till byn och kolla in simhallen. Hoppas på att det finns något slags kort så jag kan börja simma några gånger i veckan. Tänkte också kolla om Åre saxen har några avbokningar imorgon också så jag kan klippa mig, känns som min kluvna toppar har skrikit efter det ett ganska bra tag nu.

Just för tillfället sitter William och Kalle i soffan och förälskar sig i 2 fast 2 furious. Efter det ska vi se på Sunes jul, lite mer my cop of tea!

Kommentarer

Skriv något fint här.

Namn:
Minns mitt namn.

Din e-post: (visas aldrig)

URL/Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0