Pepparkaksbak och snöstorm.

Idag har vi ätit pannkakor till frukost vilket vi diskuterar starkt om det ska bli en ny söndagsvana. Kalle och jag gick på promenad i stormen vilket vi snabbt insåg var en ganska dålig idé, trots underställ. När vi kom hem bakade vi pepparkakor i takt med julmusik.

Och förstås så blir det alltid minst en snuskig pepparkaka när män ska vara med och baka.

Efter att ha ätit gemensam måltid, vilket alla säger kommer vara första och sistagången med tanke på allt jobb som ligger framför oss slängde oss ner i sofforna allihop och såg på Indiana Jones. Fast jag smög upp tidigare och duschade och fixade inför morgondagen då jag ska jobba första dagen på mitt nya jobb. Spännande.

Kommentarer

Skriv något fint här.

Namn:
Minns mitt namn.

Din e-post: (visas aldrig)

URL/Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0